פרסום ברשת הפודקאסטים "עושים היסטוריה"

לפני כמה חודשים יצאתי לקמפיין פרסומי רחב בפודקאסטים של "רשת: עושים היסטוריה". אני מאזינה קבועה להרבה פודקאסטים ברשת הזו, ונהנית להאזין ולהקשיב בזמן העבודה שלי על האלבומים להרצאות ותכנים מעשירים ומרחיבי אופקים. זה התחיל במאי 2020 מיד לאחר שיצאנו מהסגר של הקורונה, כאשר חיפשתי תכנים להאזין להם בזמן העבודה ולא רציתי להקשיב לחדשות או לרדיו. הבנתי שהחדשות מייצרות אצלי לחץ מיותר וחיפשתי דווקא רוגע והתכנסות לעולם פנימי עשיר.

לא לקח זמן רב ויצרתי קשר עם אנשי השיווק של הרכש ויצאנו לדרך במהלך של פרסום העסק שלי לעיצוב אלבומי תמונות בעבודת יד כנותנת חסות שלהם. אני לא אשקר, בהחלט היה לי פיק ברכיים לפני קבלת ההחלטה, אבל עכשיו בהסתכלות לאחור אני כל כך שלמה איתה ושמחה עליה.

זו הייתה המחשה נוספת לכך שחוקי הפיסיקה עובדים גם ברמה העסקית – כשאני מפעילה על העסק שלי כוח מסוים בדמות השקעה בהגעה לקהל יעד איכותי ואינטליגנטי, כזה שמבין את המשמעות הטמונה באלבום תמונות מעוצב בעבודת יד, כזה שמחפש מתנה מושקעת וייחודית, קהל שמעריך עבודת יד ואת היכולת לתפור לכל אחד אלבום למידותיו, ושמגיע לנו יותר מאשר התאמה סתמית לתבניות גנריות. כשאני מפעילה על העסק שלי כוח בדמות דחיפה למעלה, השקעה כספית לא מבוטלת בערוצי פרסום אקסקלוסיביים שאני בוחרת בקפידה, ולא מפיצה אותו כאחרוני הספאמרים בכל רשת חברתית שהיא,

התגובה של העסק היא להפעיל עליי כוח נגדי שקול. העסק מניב לי עשייה יצירתית ומאתגרת, מחבר אותי עם לקוחות נפלאים אשר לכל אחד הסיפור הייחודי שלו, ומביא אותי לתקופה ארוכה של עשייה פורייה ומשגשגת.

כך אני תופסת את העסק הזה, יש בו כל כך הרבה יותר מאשר טכניקות קיפולי נייר, יש כאן יציקת משמעות לתהליך עמוק של הענקה לאחר. זה לא לכל אחד, זה בפירוש לא מתאים לכל אחד. אלבום מעוצב בעבודת יד מתאים לאנשים שיעריכו את התהליך, לא רק את התוצאה, וידעו לראות את הרבדים העמוקים שלו. הפרסום בפודקאסטים של "רשת עושים היסטוריה" אפשרה לי להגיע לקהל הרחב הזה ואני אסירת תודה על כך.