אלבום בת המצווה המשמח של ליהיא

כל אלבום הוא סיפור בפני עצמו. הוא במה לסיפור של הלקוחה שהזמינה אותו, אבל הוא גם סיפור בפני עצמו מבחינת תהליך היצירה שלו והדרך הייחודית שבה הוא מתהווה כמשהו שלם העומד בפני עצמו, כפאזל שלאט לאט מורכב.

יש אלבומים שזה לוקח זמן איתם. שיש איזה מטעם רגשי שצריך להבשיל, או שלוקח כמה דברים לדברים לשקוע עד שהלקוחה ואני מתאמות את הקונספט העיצובי ואני מרגישה שיש לי את הכלים הדרושים כדי לספר את הסיפור באמצעות האלבום. אבל יש אלבומים שאיתם זה קורה בשנייה. ממש כך. שמיד אני קולטת את הוייב ואת הטון והמוזיקה שמתנגנת דרך האלבום ואני כבר רואה אותו מושלם אצלי בראש וכל מה שנותר זה להוציא את זה לפועל.

כך היה לי בתהליך העבודה על אלבום בת המצווה של ליהיא. אמא של ליהיא היא לקוחה ותיקה ואהובה, וכבר מכירה את תהליך העבודה איתי. בפעמים הקודמות היא הזמינה אלבומים לפרידה מהעבודה של קולגות שעזבו, והפעם הזמינה אלבום לבת המצווה של בתה. היא כבר ידעה איך לשלוח לי את החומרים וכבר מראש הכינה לי את התדריך שאני אוהבת לשמוע על הנמענת שתקבל את האלבום.

היא כתבה לי שליהיא ילדה סופר עוצמתית, שאוהבת חדי קרן ודברים יפים של נערות. ידעתי תוך רגע באיזה מארז ניירות מדוגמים אשתמש – מארז שכל כולו במוטיב של "גירל פאוואר" והכי צבעוני צעקני ומשמח שיכול להיות. צבעים חזקים, עם נוכחות ותועפות של שיק. חדי קרן, אבל כאלו של נערות, לא של ילדות. נשי ובועט וורוד. משהו באמת מעלף מרוב עוצמות.

אלבום בת המצווה של ליהיא היה אלבום שהכל הסתדר בו בול. על אף הכמות הגדולה של פריטי התוכן – מאה פריטים שכללו תמונות, קטעים מתוך שירים וגם ברכות, הכל מצא את מקומו בצורה מדויקת ומרווחת, מבלי להכביד ולהמאיס את העיצוב. התיישבתי להכין את האלבום ופשוט לא יכולתי לקום ממנו, זה היה תהליך עבודה ששאב אותי אליו בכאלו אנרגיות כיפיות של עבודה. כל כך נהניתי מההכנה שלו, שאני בטוחה שהכיף הזה עבר והגיע גם לליהיא עצמה.